Τετάρτη 24 Αυγούστου 2022

Θεατρικό : "Οι καλύτερες ατάκες της χρονιάς"

 

Για να κατεβάσετε σε μορφή WORD το θεατρικό πατήστε  εδώ.

Θεατρικό Έργο

 

« ΟΙ  ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ »

  

ΣΚΕΤΣ 1

 

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Καλημέρα, παιδιά!

ΠΑΙΔΙΑ : Καλημέρα, κύριε!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Τι κάνετε; Πώς τα περάσατε χτες; Διαβάσατε για το τεστ στη Γεωγραφία;

ΜΑΘΗΤΗΣ 1: Ναι, κύριε! Έτσι κι αλλιώς εύκολο είναι!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Μακάρι. Άντε, να απαντήσετε σωστά και να σας βάλω και εγώ κανέναν καλό βαθμό! Όχι τίποτα άλλο, να χαρούν και οι γονείς σας που τόσο κουράζονται για να σας μεγαλώσουν!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Ερώτηση πρώτη : Πόσοι και ποιοι είναι οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος;

ΠΑΙΔΙΑ: Κύριε! Κύριε! Κύριε!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Σιγά, ρε πουλάκια μου! Με ξεκουφάνατε!

Λοιπόν, λέγε εσύ Παύλο!

ΠΑΥΛΟΣ : Είναι 3. Αλλά θυμάμαι μόνο δύο…. Τη ΓΗ και… τη ΓΗ!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Ρε παιδιά, μην ανάβετε τα φώτα! Θα μας φωτίσει ο Παύλος με τις γνώσεις του! Και δε μου λες, βρε λεβέντη μου…. Μόνο τρεις είναι;

ΠΑΥΛΟΣ : Γιατί έχουμε ανακαλύψει κι άλλους, κύριε;

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Αν εξαιρέσεις αυτούς που ξέρουμε τα τελευταία 100 χρόνια…μπαααα!

ΔΗΜΗΤΡΑ : Αφού, κύριε, κάνετε δύσκολες ερωτήσεις  του παιδιού!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Δύσκολες; Έλα, Παναγία μου!  (Ξύνει το κεφάλι του καθώς σκέφτεται) Καλά. Λοιπόν πες μου τότε κάτι πιο εύκολο.

ΠΑΥΛΟΣ : Τι, κύριε;

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Σε ποιον πλανήτη κατοικείς;

ΠΑΥΛΟΣ : Δεν κατάλαβα….

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΟΙΤΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΚΑΙ ΓΕΛΑΝΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Ησυχία! Βρε άνθρωπε του Θεού, σε ποιον πλανήτη γεννήθηκες;

ΠΑΥΛΟΣ : Εεεεε, στη ΣΕΛΗΝΗ!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Οχ, το μάτι μου!!!!

ΜΑΡΙΑ : Κύριε, είδατε; Χτες στο προαύλιο που τον έλεγα ΟΥΦΟ είχα δίκιο! Άδικα με μαλώσατε!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Τώρα που το ομολογεί, τι να πω; Καλωσήρθες στον πλανήτη Γη!

ΠΑΥΛΟΣ : Τι, κύριε; Στη Γη είμαστε; Και το ήξερα!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Τι; Δε θυμάσαι που στο είπανε όταν κατέβηκες από το Διαστημόπλοιο; 

Αχ, Παναγίτσα μου…. Τι θα κάνω με αυτόν;

 

ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΚΕΤΣ 2

 

ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

 

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Λοιπόν, παιδιά. Τώρα θα κάνουμε το μάθημα της Ιστορίας. Οκ;

ΆΝΝΑ : Κύριε, Γιατί φορέσατε κράνος;

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Ξέρω εγώ τι κάνω…. Έχω πάρει τις προφυλάξεις μου. Μην αμολήσετε κανένα τούβλο και μου ανοίξετε το κεφάλι!

ΠΕΤΡΟΣ : Γιατί, κύριε; Έχουμε πει πολλές φορές κοτσάνα;

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Θεός φυλάξει, παιδάκι μου! Εσείς; Ουδεπόποτε!

Λοιπόν. Θυμάστε πού είχαμε σταματήσει την τελευταία φορά;

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ : Κάναμε για την Ελληνική Επανάσταση του 1821!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Ωραία! Θυμάστε ποιες κοινωνικές ομάδες πολέμησαν στην Επανάσταση; Πέστε μου μια!

ΠΑΙΔΙΑ : Κύριε, κύριε, κύριε!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Σταματήστε τη χορωδία! Τι την περάσατε την τάξη; Πίστα για μπουζούκια;

(Με χαμηλή φωνή) Αν και εδώ που τα λέμε… καναδυό από εσάς και μπουζούκια μπορείτε να χαρακτηριστείτε!

Λέγε Γιάννη!

ΓΙΑΝΝΗΣ : Οι κλέφτες και οι Αρματολοί!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Ωραία! Πες μου τώρα ΝΙΚΟΛΑ τι ήταν οι κλέφτες;

ΝΙΚΟΣ : Κύριε, δεν άκουσα!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Τι ήταν οι κλέφτες;

ΝΙΚΟΣ : Οι κλέφτες;

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Ναι, μωρέ! Οι κλέφτες! Θα μου πεις τι ήταν;

ΝΙΚΟΛΑΣ : Οι κλέφτες; Οι κλέφτες ήταν αυτοί που κλέβουν τα σπίτια των ανθρώπων και έπαιρναν την τηλεόραση και το στέρεο και τα πουλούσαν.

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Οχ, Παναγία μου! Ποια τηλεόραση κλέβανε οι κλέφτες, πουλάκι μου; Μήπως το 1821 είχανε και ΠΛΕΙΣΤΕΣΙΟΝ;

ΝΙΚΟΛΑΣ : Δεν είχανε;

ΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Ησυχία όλοι! Ευτυχώς που πήρα κράνος σήμερα! Και το είδα το δελτίο καιρού χτες. Είπε ότι θα έβρεχε κοτσάνες! Τι ΠΛΕΙΣΤΕΣΙΟΝ να είχανε, βρε παιδάκι μου; Τότε δεν υπήρχε ούτε ρεύμα, ούτε τίποτα!

ΝΙΚΟΛΑΣ : Αλήθεια;

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Εντυπωσιάστηκες, ε; Τελοσπάντων… Για πες μου, Μαρία.

ΜΑΡΙΑ : Ήτανε Έλληνες  επαναστάτες που είχανε οργανωθεί σε ομάδες και πολεμούσανε τους Τούρκους και τους Έλληνες που συνεργάζονταν με αυτούς!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Μπράβο! Ποιος θα μου πει άλλη μια κοινωνική ομάδα που πολέμησε στην Επανάσταση; Πες μου Δέσποινα.

ΔΕΣΠΟΙΝΑ : Οι Φιλέλληνες.

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Και τι ακριβώς ήταν οι Φιλέλληνες; Για πες μου, Πηνελόπη!

ΠΗΝΕΛΟΠΗ : Οι Φιλέλληνες, κύριε, ήταν φίλοι με τους Έλληνες!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Δηλαδή;

ΠΗΝΕΛΟΠΗ : Να, έκαναν παρέα. Έτρωγαν μαζί, έπιναν, τραγουδούσαν, διασκέδαζαν…

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Α, μάλιστα! Και πού είχαν γίνει κολλητάρια; Στο Στρατό ή μήπως στο σχολείο;

 

ΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ

 

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Πες μου, Αλέξανδρε.

 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ : Κύριε, ήταν Ευρωπαίοι οι οποίοι θαύμαζαν πολύ τους αρχαίους Έλληνες και τον πολιτισμό τους γι’ αυτό και θέλησαν να βοηθήσουν τους απογόνους τους με κάθε τρόπο. Π.χ. μάζευαν χρήματα και αγόραζαν όπλα και τρόφιμα, πολέμησαν μαζί τους στην Ελλάδα….

 

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Μπράβο! Με τον Αγώνα αυτόν, παιδιά μου, να θυμάστε ότι διώξαμε τους τύραννους από την πατρίδα μας και απελευθερωθήκαμε!

 

Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΧΑΖΕΥΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΑΛΛΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΑ.

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Νικόλα, άκουσες τι είπα;

ΝΙΚΟΛΑΣ : Εεεε, μάλιστα!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Τι είπα;

ΝΙΚΟΛΑΣ : Κάτι για έναν αγώνα!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Α, κατάλαβα! Έναν αγώνα, ε; Και ποιος νίκησε;

ΝΙΚΟΛΑΣ : Νομίζω ο Ολυμπιακός…. Αλλά δεν είμαι σίγουρος, κύριε. Είδα μόνο το πρώτο ημίχρονο γιατί μετά έτρεξα να διαβάσω Ιστορία!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Αμ, δε το βλέπω, παιδάκι μου; Αχ, βρε έρμε Κολοκοτρώνη, εσύ νίκησες το Δράμαλη στα Δερβενάκια και το γήπεδο Καραϊσκάκη εσένα…

Βρε αετόπουλο, για τον αγώνα των Ελλήνων ενάντια στους Τούρκους μιλάω τόση ώρα!

ΝΙΚΟΛΑΣ : Αααα! Τώρα κατάλαβα! Και ποιος νίκησε;

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Η Ελλάδα 1-0 με κανονιά του Κολοκοτρώνη από τα 1821 μέτρα!!

ΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Τι γελάτε, βρε! Ο Κολοκοτρώνης πάντως με κανόνια πολέμησε!

 

ΤΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θεατρικό : "Οι καλύτερες ατάκες της χρονιάς"

  Για να κατεβάσετε σε μορφή WORD το θεατρικό πατήστε   εδώ . Θεατρικό Έργο   « ΟΙ  ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ »