Τετάρτη 24 Αυγούστου 2022

Θεατρικό "Οι θεοί πάνε διακοπές στην Ελλάδα"


Για να κατεβάσετε σε μορφή WORD το θεατρικό πατήστε εδώ



Θεατρικό 

ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


ΣΚΗΝΗ 1

ΑΦΗΓΗΤΗΣ : Στα πολύ παλιά τα χρόνια την ωραία μας Ελλάδα κυβερνούσαν  βασιλιάδες μα και κάμποσοι θεοί. Οι πιο μεγάλοι Θεοί είχαν φτιάξει το παλάτι τους στον Όλυμπο.

Στο παλάτι αυτό μαζεύονταν να συζητήσουν μεγάλα και σημαντικά θέματα.

 

ΔΙΑΣ : Λοιπόν, εγώ ο μεγάλος Δίας σας κάλεσα εδώ για να σας πω τι αποφάσισα!

 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ : Τι ;;;

 

ΔΙΑΣ : Σε λίγες μέρες αρχίζει το καλοκαίρι!

 

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ : Σώώώπα! Καλά που μας το είπες, αδερφάκι! Λες και δεν το ξέραμε!

 

ΔΙΑΣ : Μη με διακόπτεις, Ποσειδώνα! Λοιπόν, βαρέθηκα στον Όλυμπο! Όλο βουνό και βουνό! Αυτό το καλοκαίρι θα πάμε διακοπές στη θάλασσα! Τέλος!

 

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ  : Πραγματικά σοφή απόφαση και την πήρες και Δημοκρατικά! Αν κυβερνούσα εγώ τον κόσμο, θα ψηφίζαμε!

 

ΔΙΑΣ : Σιγά μην κάναμε και δημοψήφισμα!

 

ΗΡΑ : Δία, πάλι σπατάλες θα κάνουμε; Πού θα τα βρούμε τα λεφτά για διακοπές;

 

ΔΙΑΣ : Μπα, σε πάω διακοπές και δε σου αρέσει; Κάθε φορά γκρινιάζεις! Μου τα έλεγε τότε η μάνα μου αλλά εγώ… πού μυαλό!

 

ΕΡΜΗΣ : Δία μου, αρχηγέ μου, βασιλιά μου, παντοδύναμε, έχω μια ιδέα! Να την πω;

 

ΗΡΑ : Πολύ κόλακας αυτός ο  Ερμής!

 

ΔΙΑΣ : Πρόσεχε μην πεις καμιά κοτσάνα!

                

ΕΡΜΗΣ : Ξέρω μια πανέμορφη παραθαλάσσια πόλη. Τη λένε Χαλκίδα. Οι κάτοικοί της είναι σπουδαίοι έμποροι και με θυμούνται καθημερινά. Προτείνω να πάμε για διακοπές εκεί!

 

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ : Και εγώ τη γνωρίζω. Είναι πανέμορφο μέρος. Και οι κάτοικοί της μας αγαπάνε πολύ! Είναι καλοί άνθρωποι και άριστοι ψαράδες! Να πάμε!

 

ΔΙΑΣ : Ωραία. Έκλεισε! Θα πάμε στη Χαλκίδα!  

 

ΗΡΑ : Δε πιστεύω να έρθει μαζί μας και αυτή η φαντασμένη η Αφροδίτη! Όλο την όμορφη μας κάνει και μου σπάει τα νεύρα. Άσε, γιατί της τα έχω μαζεμένα από τότε με το μήλο της Έριδος!

 

ΔΙΑΣ : Ό,τι πει η γυναικούλα μου! Σου χαλάω εγώ χατίρι; Να μην προσκαλέσει κανείς την Αφροδίτη! Μόνο να πείτε σε όλους τους υπόλοιπους. Αν έρθουν, ήρθαν! Αν δεν έρθουν, καλύτερα! Θα ξοδέψουμε και λιγότερα χρήματα!

 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ: Μάλιστα!

 

ΗΡΑ : Εγώ λέω να μην πούμε ούτε στην Εστία. Ποιος θα προσέχει το σπίτι, άμα φύγουμε;

 

ΔΙΑΣ : Εντάξει. Θα την αφήσουμε εδώ.  Και εσύ, Ερμή, πήγαινε πες στους Χαλκιδέους ότι σε λίγες μέρες θα κατεβούμε για διακοπές στην πόλη τους.

 

ΕΡΜΗΣ : (ΔΥΝΑΤΑ) Πάω αμέσως, άρχοντά μου, παντοδύναμε, βασιλιά μου, μεγάλε αρχηγέ!!! Τρέχω!!!

(ΣΙΓΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ) Κάτσε να πω και στην Αφροδίτη τα νέα! Γέλιο θα έχει να τους κάνω να τσακωθούν!

 

 

ΤΕΛΟΣ 1ης ΣΚΗΝΗΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΚΗΝΗ 2

 

Ο ΕΡΜΗΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

 

ΑΦΗΓΗΤΗΣ :  Ο Ερμής προτού πάει στη Χαλκίδα είπε να κάνει μια μικρή στάση στο σπίτι της Αφροδίτης!

 

ΕΡΜΗΣ : Γεια σου, Αφροδίτη μου, κουκλάρα μου, που είσαι από όλες η πιο όμορφη!

 

ΑΦΡΟΔΙΤΗ : Ναι, είμαι! Ψέματα να πω; Είμαι η πιο όμορφη απ’ όλες!!! Τι κάνεις, Ερμή; Πώς και με θυμήθηκες;

 

ΕΡΜΗΣ : Ήρθα να σε καμαρώσω! Ήρθα να θαυμάσω την ομορφιά σου, Αφροδίτη μου!

 

ΑΦΡΟΔΙΤΗ :  Είμαι, βέβαια, η πιο όμορφη, μα, με βλέπεις καθημερινά! Γιατί κάνεις έτσι;

 

ΕΡΜΗΣ : Κάθε μέρα σε βλέπω, αλλά αυτό το καλοκαίρι δε θα σε βλέπω όσο θέλω! Θα φύγω με τους άλλους θεούς και θα πάω διακοπές!

 

ΑΦΡΟΔΙΤΗ : Διακοπές; Μπα! Και εμένα γιατί δε με κάλεσε κανείς;

 

ΕΡΜΗΣ : Δε μας άφηνε η Ήρα. Είπε μάλιστα ότι δε σε χωνεύει καθόλου! Το ήξερες αυτό, πανέμορφη Αφροδίτη;

 

ΑΦΡΟΔΙΤΗ : Ώστε έτσι! Θα δεις τι θα πάθει! Πού θα πάτε;

 

ΕΡΜΗΣ : Στην όμορφη Χαλκίδα. Την ξέρεις αυτή την πόλη;

 

ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Φυσικά ! Η πόλη αυτή έχει πολλές όμορφες γυναίκες. Και, όπως είναι φυσικό, με λατρεύουν!

 

ΕΡΜΗΣ : Ωραία! Και φυσικά δε θα πεις ότι το έμαθες από εμένα, έτσι;

 

ΑΦΡΟΔΙΤΗ : Φυσικά! Φύγε τώρα! Θέλω να ετοιμάσω το σχέδιό μου! Οι διακοπές αυτές θα τους μείνουν… αξέχαστες!

 

 

 

ΤΕΛΟΣ 2ης  ΣΚΗΝΗΣ

 

 

 

 

 

ΣΚΗΝΗ 3

 

ΑΦΗΓΗΤΗΣ :  Ύστερα από λίγες ημέρες οι θεοί κατέβηκαν στη Χαλκίδα! Ο βασιλιάς της πόλης, ο Μένανδρος,  μαζί με τους  πολίτες της πήγαν να τους υποδεχτούν. Η Αφροδίτη είναι κρυμμένη κάπου εκεί κοντά και τους παρακολουθεί.

 

ΦΙΛΟΝΟΜΗ : Βασιλιά, έρχονται! Τους είδα που κατέβαιναν από τον ουρανό! Να τοι!

 

( ΟΙ ΘΕΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ)

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ : Καλωσήρθατε, Θεοί!!! Εγώ και οι κάτοικοι της Χαλκίδας σας καλωσορίζουμε στον τόπο μας!

 

ΔΙΑΣ : Καλώς σας βρήκαμε! Ευλογημένο και όμορφο το μέρος σας!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ :   Χάρη σε εσάς είναι! Έχει όλα τα καλά! Λεβέντες άντρες και όμορφα κορίτσια!

 

ΔΙΑΣ : (κοιτάζοντας τη γυναίκα του βασιλιά, την Κλειώ) Το βλέπω!

 

ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΚΛΕΙΩ : Σε ευχαριστώ πολύ, Δία!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ : Τι κάνεις, βρε! Αυτή  είναι η γυναίκα μου!

 

ΔΙΑΣ : Λεπτομέρειες!

 

ΗΡΑ : Δια!!! Τι είναι αυτά που κάνεις; Μπροστά στα μάτια μου; Δε ντρέπεσαι;

 

ΔΙΑΣ : Τι έκανα, Ήρα μου;

 

ΗΡΑ : Πρόσεχε καλά! Θα σου βγάλω τα μάτια, αν ξανακοιτάξεις άλλη γυναίκα!

 

ΑΦΡΟΔΙΤΗ : (κοιτάζοντας το κοινό)  Να τι θα  κάνω κι  εγώ για να τους εκδικηθώ. Θα κάνω τον Δία να ερωτευτεί τη βασίλισσα και μετά…

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ : Θεοί, οι κάτοικοι της πόλης μου ήρθαν για  να σας καλωσορίσουν και να σας προσφέρουν φέρουν μερικά δωράκια!

 

ΙΕΡΟΚΛΗΣ ο ΨΑΡΑΣ : Θεοί, είμαι ο Ιεροκλής, ο τρομερός ψαράς. Σας προσφέρω αυτά τα ψάρια για να δοκιμάσετε τα καλά της πόλης μας!

 

ΘΕΟΙ : Ευχαριστούμε!

 

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ : Αυτά θα τα πάρω εγώ!!!

 

ΙΕΡΟΚΛΗΣ  : Δες, Ποσειδώνα! Μυρίζουν θάλασσα! Κατευθείαν από την κατάψυξη!

 

ΗΡΑ : Αν κρίνω από το άρωμά τους, πρέπει να τα ψάρεψες πριν δυο – τρεις μήνες!

 

ΙΕΡΟΚΛΗΣ : Εγώ πάντως, όταν τα πρωτοείδα, φρέσκα ήταν.

 

ΡΟΔΑΝΘΗ Η ΑΝΘΟΠΩΛΗΣ : Είμαι η Ροδάνθη, η ανθοπώλης! Σας προσφέρω αυτά τα λουλούδια για να στολίσετε το δωμάτιο που θα μείνετε!

 

ΗΡΑ : Τα λουλούδια αυτά νομίζω ότι πρέπει να τα πάρω εγώ!

 

ΡΟΔΑΝΘΗ : Ασφαλώς! Ορίστε!

 

ΗΡΑ : Ευχαριστώ!

 

ΠΑΣΙΦΑΗ  Η ΤΑΒΕΡΝΙΑΡΙΣΣΑ : Θεοί, είμαι η Πασιφάη, η διάσημη μαγείρισσα! Έχω το πιο διάσημο εστιατόριο της πόλης! Σας καλώ στο μαγαζί μου να φάτε και να πιείτε ό,τι θέλετε… δωρεάν!

 

ΘΕΟΙ : Ευχαριστούμε!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Δεν πιστεύω να τους δώσεις τίποτα μπαγιάτικο;

 

ΠΑΣΙΦΑΗ : Βασιλιά μου, με προσβάλεις! Θα τους προσφέρω τα καλύτερα φαγητά μου!

 

ΘΕΟΙ : Ευχαριστούμε!

 

ΠΑΣΙΦΑΗ : (προς το κοινό)  Έχω κάτι ληγμένα κρέατα και κάτι σάπια λαχανικά…. Μούρλια! Θα φάνε γεύμα αξέχαστο!

 

ΡΟΔΙΠΠΗ Η ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ : Και εγώ, θεοί, είμαι η Ροδίππη! Έχω το καλύτερο ξενοδοχείο της περιοχής! Σας προσφέρω τα καλύτερα δωμάτιά μου για να μείνετε όσο θέλετε! Είναι μεγάλα, όμορφα και φωτεινά!  Είναι κοντά στη θάλασσα, βλέπουν και στα βουνά!

 

ΘΕΟΙ : Σε ευχαριστούμε, Ροδίππη!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ :  Βρε, τώρα την ευχαριστείτε! Όταν δείτε τα δωμάτια, δεν ξέρω τι θα κάνετε!

 

ΔΙΑΣ : Πολίτες της Χαλκίδας, σας ευχαριστούμε για όλα!

 

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ : Όλες σας οι προσφορές είναι πλούσιες, υπέροχες!

 

ΕΡΜΗΣ : Και τζάμπα!  

 

ΗΡΑ : Ας πάμε τώρα να φάμε γιατί πείνασα λίγο! Ελπίζω να έχετε φροντίσει το τραπέζι να έχει λάιτ φαγητά!

 

ΠΑΣΙΦΑΗ : Πιο λάιτ δεν υπάρχουν!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Πάμε, λοιπόν!

 

(Θεοί και άνθρωποι φεύγουν από τη σκηνή και κατευθύνονται όλοι μαζί στο εστιατόριο του Νείκωνα)

 

 

 

ΤΕΛΟΣ 3ης ΣΚΗΝΗΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΚΗΝΗ 4

 

ΑΦΗΓΗΤΗΣ : Οι θεοί και οι άνθρωποι μαζεύτηκαν στο εστιατόριο της Πασιφάης για να φάνε. Η Αφροδίτη όμως είχε αποφασίσει να τους χαλάσει τις χαρούμενες διακοπές!

 

ΔΙΑΣ : Ας καθίσουμε να φάμε!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Φέρτε τα φαγητά!

 

ΑΦΡΟΔΙΤΗ : Τώρα είναι η ευκαιρία να κάνω τα μαγικά μου! Θα κάνω τον Δία να ερωτευτεί τη βασίλισσα και θα γίνουν οι διακοπές τους…. μπάχαλο! Θα μεταμορφωθώ σε σερβιτόρα και θα ρίξω λίγο από τη μαγική μου σκόνη στα πιάτα τους! Όταν θα κοιταχτούν, ο Δίας θα γίνει τρελός και παλαβός για εκείνη!

 

(Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΗ)

 

ΑΦΗΓΗΤΗΣ : Η Αφροδίτη μπαίνει στη σκηνή μεταμορφωμένη σε σερβιτόρα  και αρχίζει να σερβίρει τα φαγητά!

 

( Η σερβιτόρα μπαίνει στη σκηνή και αρχίζει να σερβίρει)

 

ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ : Σας αρέσει;

 

ΗΡΑ : Φαίνεται πολύ καλό !

 

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ : Υπέροχο!

 

ΕΡΜΗΣ : Και είναι τζάμπα!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ   :  Πρώτα να δοκιμάσει ο Δίας!

ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ : Σας προσφέρουμε ό,τι καλύτερο έχουμε! Η γεύση του είναι μαγική! Δία μου, να σας βάλω λίγο αλάτι;

 

ΔΙΑΣ : Βάλε!

 

(Η υπηρέτρια βάζει λίγο αλάτι και φεύγει από τη σκηνή)

 

(Ο Δίας τρώει λίγο φαγητό και αμέσως ερωτεύεται τη Βασίλισσα)

 

ΔΙΑΣ : Ω! Τι όμορφη που είσαι, Κλειώ!

 

ΚΛΕΙΩ : Ευχαριστώ πολύ, Δία !

 

ΗΡΑ :  Αντί να πεις καμιά γλυκιά κουβέντα σε εμένα, τις λες στις άλλες;

 

ΔΙΑΣ : Ας ήσουν κι εσύ τόσο όμορφη, να σου έλεγα!

 

ΗΡΑ : Τι προσβολή! Δε ντρέπεσαι καθόλου;

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Νομίζω, Δία μου, ότι δεν έχεις δίκιο! Και  η Ήρα είναι πάρα πολύ όμορφη και φινετσάτη!

 

ΔΙΑΣ : Σου τη χαρίζω! Αχ, Κλειώ, τι όμορφη που είσαι… Γιατί να είσαι παντρεμένη;

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Έλα στα συγκαλά σου, Θεέ. Βρε, μπελάς που μας βρήκε με αυτόν εδώ!

 

ΔΙΑΣ : Δεν ακούω τίποτα! Κλειώ, θες να παντρευτούμε!

 

ΗΡΑ : Μα είσαστε παντρεμένοι και οι δύο !

 

ΔΙΑΣ : Θα χωρίσουμε! (κοιτάζοντας την Κλειώ) Λοιπόν, θες να γίνεις βασίλισσα θεών και ανθρώπων;

 

ΚΛΕΙΩ : Όχι, Δία μου, είμαι παντρεμένη κι αγαπάω πολύ τον άνδρα μου!

 

ΔΙΑΣ : Μη σε νοιάζει! Μπορώ να τον εξαφανίσω στη στιγμή!

 

ΚΛΕΙΩ : Όχι! Δε θέλω να αφήσω τον αντρούλη μου!

 

ΔΙΑΣ : Μη με νευριάζεις άλλο! Αν δε με παντρευτείς θα τον εξαφανίσω και αυτόν και όλη τη Χαλκίδα!

 

(ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΚΡΕΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΣΙΦΑΗΣ. Ο ΔΙΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΟΥ)

 

ΕΡΜΗΣ : Τι έχεις, Δία μου!

 

ΔΙΑΣ : Η κοιλιά μου πονάει φοβερά!

 

ΕΡΜΗΣ : Μήπως έφαγες κάτι και σε πείραξε;

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Πασιφάηηηη!

 

ΠΑΣΙΦΑΗ :  Τι με κοιτάς εμένα; Εγώ δεν ξέρω τίποτα!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Ναι, καλά!

 

ΔΙΑΣ : Σταματήστε! Πού είναι το μπάνιο;

 

ΡΟΔΙΠΠΗ : Από εδώ!

 

ΔΙΑΣ : Έφυγαααα!

 

(Ο ΔΙΑΣ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΗ

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Τώρα που έφυγε αυτός πρέπει να βρούμε μια λύση. Ο Δίας, από τη στιγμή που έφαγε, κάνει σαν τρελός για τη γυναίκα μου!

 

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ : Ναι ! Να τον εξοντώσουμε και να βρούμε κάποιον άλλο αρχηγό θεών κι ανθρώπων. Τι λέτε για … εμένα;

 

ΗΡΑ : Ε, όχι και εσένα! Άμα το μάθει ο Δίας θα γίνει θηρίο!

 

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ : Και εσένα τι σε νοιάζει; Αυτός θέλει να σε χωρίσει!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Σταματήστε! Πρέπει να μάθουμε τι συμβαίνει! Και μόνο ένας τρόπος υπάρχει! Να ζητήσουμε χρησμό από τον Απόλλωνα και την Άρτεμη.

 

ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ 1  : Ξέρω που θα τους βρούμε! Κάθονται λίγο πιο μακριά από εμάς, κοντά στην Αμάρυνθο!

 

ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ 2 : Μπορούμε να σας πάμε σε αυτούς αμέσως!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Εντάξει! Θα σας στείλω μαζί με τις δύο πιο έμπιστες σύμβουλούς μου να ζητήσουμε χρησμό! Θα τα καταφέρετε;

 

ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ : ΝΑΙ!!!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Τότε φύγετε αμέσως!

 

ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ : Μάλιστα, βασιλιά μου!

 

 

(Οι στρατιώτες φεύγουν τρέχοντας και όλοι οι υπόλοιποι σιγά-σιγά φεύγουν σκεπτικοί)

 

 

ΤΕΛΟΣ 4ης ΣΚΗΝΗΣ

 

 

 

 

 

 

ΣΚΗΝΗ 5

 

ΑΦΗΓΗΤΗΣ : Ο Απόλλωνας και η Άρτεμης παίζουν με μια μπάλα. Οι απεσταλμένοι του βασιλιά τους πλησιάζουν. Εκεί  βλέπουν και την Αθηνά που έχει πάει να τους επισκεφθεί!

 

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ : Κορίτσια , να σας πω ένα ακόμα τραγούδι;

 

ΑΘΗΝΑ : Όχι πάλι! 300 τραγούδια μας έχεις πει από το πρωί! Μας ζάλισες!

 

ΑΡΤΕΜΗΣ : Όχι άλλο τραγούδι, Απόλλωνα! Έχεις τρομάξει όλα τα ζώα του δάσους. Και ξέρεις ότι εγώ οφείλω να τα προστατεύω από το κακό!

 

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ : Και είναι κακό το τραγούδι μου; Αχ, με πλήγωσες πολύ!

 

ΑΘΗΝΑ : Σταματήστε! Βλέπω ανθρώπους να έρχονται! Μην τραγουδήσεις, Απόλλωνα, και τους τρομάξεις! Μη κοιτάς εμάς! Εμείς είμαστε θεές, αντέχουμε!

 

ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ 1 : Να τοι! Τους βρήκαμε!

 

ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ 2 : Είναι και η Αθηνά μαζί τους! Ζήτω!

 

ΤΙΜΑΡΕΤΗ :  Θεοί, δόξα να έχετε, σας βρήκαμε!

 

ΑΘΗΝΑ : Τι είναι; Τι συμβαίνει;

 

ΚΛΕΟΝΙΚΗ :  Είμαι η Κλεονίκη και αυτή εδώ είναι η Τιμαρέτη. Είμαστε σύμβουλοι του Βασιλιά της Χαλκίδας!

 

ΤΙΜΑΡΕΤΗ : Θέλουμε να μας βοηθήσετε σε ένα μεγάλο πρόβλημα!

 

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ : Τι πρόβλημα; Εγώ μπορώ να σας βοηθήσω γιατί, εκτός από φωνάρα, είμαι και πανέξυπνος!

 

ΑΘΗΝΑ : Ναι, καλά!

 

ΤΙΜΑΡΕΤΗ : Οι θεοί ήρθαν στην πόλη μας για διακοπές…

 

ΑΡΤΕΜΙΣ :  Το ξέρουμε αυτό. Μας κάλεσαν κι εμάς αλλά σιγά μην πηγαίναμε  διακοπές με τα γερόντια από τον Όλυμπο!

 

ΚΛΕΟΝΙΚΗ: Το θέμα είναι ότι  ο Δίας, μόλις είδε τη βασίλισσά μας, την ερωτεύτηκε και τώρα απειλεί πως, άμα δεν τον παντρευτεί, θα καταστρέψει την πόλη!

 

ΑΘΗΝΑ : Πολύ περίεργα όλα αυτά!

 

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ : Άσε με λίγο να μαντέψω! Μμμμμμμ! Αυτό είναι δουλειά της Αφροδιτούλας!

 

ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ 1 : Και τι πρέπει να κάνουμε;

 

ΑΘΗΝΑ : Ξέρω εγώ τι πρέπει να κάνετε. Θα του κόψετε μια τούφα από τα μαλλιά του και θα του δώσετε να πιει λίγο ξύδι! Έτσι θα λυθούν τα μάγια κι ο Δίας θα συνέλθει αμέσως!

 

ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ 2 : Και πώς θα τα καταφέρουμε όλα αυτά;

 

ΑΡΤΕΜΙΣ : Ο Απόλλωνας με το τραγούδι του θα σας βοηθήσει!

 

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ : Φυσικά! Εγώ με το μαγευτικό μου τραγούδι θα τον ηρεμήσω  και θα κάνετε τη δουλειά σας!

 

ΑΘΗΝΑ : Όχι ακριβώς! Θα σας δώσω μια συμβουλή : Όταν θα αρχίσει να τραγουδάει ο Απόλλωνας, να έχετε κλείσει τα αυτιά των στρατιωτών με κερί. Έτσι δε θα ακούνε τη γκαρίδα του και θα τα καταφέρετε!

 

ΤΙΜΑΡΕΤΗ : Σας ευχαριστούμε, Θεοί!

 

ΚΛΕΟΝΙΚΗ: Πάμε γρήγορα. Σε λίγο ο Δίας θα συνέλθει από την τροφική δηλητηρίαση και τότε θα είναι αργά!

 

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ : Πάμε!!! (Κοιτάζοντας το κοινό) Τι να κάνω; Ο μπαμπάς μου είναι πολύ ζωηρός!!!

 

 

 

(Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ, ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ Η ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ)

 

 

ΤΕΛΟΣ 5ης ΣΚΗΝΗΣ

 

 

 

 

 

 

ΣΚΗΝΗ 6

 

ΑΦΗΓΗΤΗΣ : Οι απεσταλμένοι του βασιλιά έχουν γυρίσει. Του είπαν τι πρέπει να κάνουν και έτσι τώρα όλα είναι έτοιμα για να καταφέρουν να λυθούν τα μάγια!

Στους στρατιώτες έχουν βάλει κερί στα αυτιά για να μην ακούνε τίποτα, όπως τους συμβούλεψε η Αθηνά.

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Λοιπόν, θεοί και άνθρωποι, ετοιμαστείτε! Τόσες ώρες είναι στην τουαλέτα ο Δίας , όπου να ‘ναι θα βγει!

 

ΦΙΛΟΝΟΜΗ : Να τος, βασιλιά! Έρχεται!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Δία μου, είσαι καλά; Συνήλθες;

 

ΔΙΑΣ : Νιώθω λίγο καλύτερα! Μα, καλά, τι κρέας ήταν αυτό που έφαγα;

 

ΠΑΣΙΦΑΗ : Το καλύτερο! Μάλλον θα σε πείραξε το ταξίδι!

 

ΔΙΑΣ : Μάλλον!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Δία, ήρθε ο γιος σου, ο Απόλλωνας,  να σε επισκεφθεί!

 

ΔΙΑΣ : Ήρθες, παιδί μου; Έμαθες για τους γάμους μου με την Κλειώ;

 

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ : Ναι, πατέρα! Αλλά η Ήρα τι θα απογίνει;

 

ΔΙΑΣ : Τι θα γίνει; Θα τη στείλω στη μάνα της!

 

ΗΡΑ : Καλά, κάτσε να συνέλθεις και έχεις να φας παντόφλα….

 

ΔΙΑΣ : Κλειώ, θα με παντρευτείς;

 

ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ : Εγώ…

 

ΔΙΑΣ : Θα το κάνεις αυτή τη στιγμή! Αλλιώς θα ρίξω κεραυνούς και θα τα διαλύσω όλα!

 

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ : Θα σε παντρευτεί, Δία! Αλλά νομίζω ότι ο Απόλλωνας είναι σωστό να μας πει τραγούδι για το καλό!

 

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ : Πολύ ευχαρίστως!!!

 

Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΚΑΙ ΌΛΟΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥΣ . Ο ΔΙΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ!

 

ΔΙΑΣ : Σταμάτα!

 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ: Α! Τα αυτιά μας  !

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Στρατιώτες, πάνω του!

 

ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥ, ΤΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΝΑ ΠΙΕΙ ΞΥΔΙ!

 

 Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

 

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ : Σας άρεσε;

 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ : ΟΧΙ!!

 

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ : Άντε να χαθείτε, άσχετοι!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Τέτοιο βασανιστήριο ούτε στους εχθρούς μας!

 

ΔΙΑΣ : Αχ, το κεφάλι μου!

 

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ : Είσαι καλά;

 

ΔΙΑΣ : Το κεφάλι μου πονάει και το στομάχι μου!

 

ΠΑΣΙΦΑΗ : Ακόμα; Μα τα κρέατα ήταν φρεσκότατα! Ούτε ένα χρόνος δεν πάει από τότε που έσφαξα!

 

ΔΙΑΣ : Τι μου συνέβη;

 

ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ : Ο Απόλλωνας τραγουδούσε για να γιορτάσουμε τους γάμους μας.

 

ΔΙΑΣ : Ποιος παντρεύεται; Εμείς οι δύο; Δεν είμαστε με τα καλά μας μου φαίνεται!

 

ΦΙΛΟΝΟΜΗ : Ευτυχώς συνήλθε!

 

ΚΛΕΟΝΙΚΗ: Δε θυμάσαι τίποτα, Δία;

 

ΔΙΑΣ           : Όχι!

 

ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Ευτυχώς! Τη γλιτώσαμε πάλι!

 

ΔΙΑΣ : Δεν αισθάνομαι ακόμα πολύ καλά!

 

ΗΡΑ : Μη φοβάσαι ! Θα επιστρέψουμε ευθύς αμέσως στον Όλυμπο. Έχω εκεί το φάρμακο. Θα πιάσω τον πλάστη και θα σου λιανίσω τα παΐδια!

 

(Ο ΔΙΑΣ ΤΡΕΧΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΚΑΙ Η ΗΡΑ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΕΙ)

 

ΔΙΑΣ : Άνθρωποι, σώστε με!

 

ΡΟΔΙΠΠΗ : Στο καλό! Να μας ξανάρθετε!

 

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ : Πολύ φοβάμαι ότι πρέπει να διακόψουμε τις διακοπές στην όμορφη πόλη σας!

 

ΕΡΜΗΣ : Και όχι τίποτα άλλο… Ήταν και τσάμπα!

 

ΤΕΛΟΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θεατρικό : "Οι καλύτερες ατάκες της χρονιάς"

  Για να κατεβάσετε σε μορφή WORD το θεατρικό πατήστε   εδώ . Θεατρικό Έργο   « ΟΙ  ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ »